maandag 21 juni 2021

Reminder watercolours op het 4 Season Challenge blog.

 

Nog t/m vrijdag 2 juli kun je meedoen met onze watercolour-uitdaging op het 4 Season Challenge blog. Onze gastdesigners, Nelly en ik laten vandaag een reminder zien. Ik koos voor een simpel kaartje gemaakt met cadeautjes en tekststempel van Marianne Design (Karin Joan) en Distress inkt. Het verticale strookje bevat de kleuren van de regenboog. Ik stempelde elk kleurtje op een plastic hoesje, besproeide het geheel met water en heb daar het strookje papier op gelegd om de kleurtjes op te deppen. 
Doe je (nog een keer) mee met onze challenge?

Vandaag starten de praktijkexamens voor de Kaderberoepsgerichte leerweg.  De koelcel op school = werk is een paradijsje, vol prachtige bloemen. Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen, in ieder geval hebben we minder last van de warmte deze week!

Challenge;

Freshly Made Sketches -  FMS490



5 opmerkingen:

  1. Hoi
    Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt.
    Hier komt het met bakken uit de lucht.
    Kan het lekker even afkoelen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk kleurrijk kaartje, erg gaaf zo met de inktjes.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fun card! I love the watercolored rainbow panel. Thanks for playing along with us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a beautiful card! Love that gorgeous panel! The colours are just fabulous! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien