zondag 27 juni 2021

Bella Lulu baby's.

 
De babykaartjes voor jongens waren allemaal verkocht in het rek op school = werk. Aangezien collega Suzanne is bevallen van een baby-boy én er 2 collega's een jongetje verwachten, ging ik aan de slag. Vrijdag zagen jullie al een rood-wit-blauw kaartje, nu 2 in andere vrolijke kleurtjes. Ook met plaatjes uit een knipvel van Bella Lulu.
Wat zitten ze er schattig bij, toch?! En de tekstjes zijn zo grappig. Op dit slimline kaartje (mal van Marianne Design) zijn de strookjes gemaakt met washitape.
En toen ik in mijn bakje met knipvellen aan het neuzen was, kwam ik nog wat kleine plaatjes tegen. Die heb ik op dit derde kaartje gebruikt. 
De kaartjes gaan morgen in het rek, waar ze te koop staan voor Alpe d'HuZes. 
Ook de komende dagen zie je nog babykaartjes.Voor nu wens ik jullie een fijne zondag!
Challenges;




9 opmerkingen:

  1. Ach, wat een liefje.
    De plaatjes zijn zó leuk.
    De tekst van de 2de, ik ben dol op die kleine baby voetjes met Mini teentjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke lieve kaartjes heb je weer bijeen geknutseld. Hier ligt het even op een laag pitje, wel veel bestellingen, tussen de rapporten en de proclamaties door
    komt wel goed !
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk zijn ze zeker, die zullen snel weg zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aw, super cute little baby card, Colien - love the nautical flavor! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a sweet baby card you shared with us at Try Stampin' on Tuesday, Colien! Love the little circles with boy-themed images. Great choice of colors and images for a baby boy! Thank you for sharing your creative talents and cards with us at TSOT!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So sweet, Colien! Love the baby boy images. Thank you for playing along at Try Stampin' on Tuesday #511.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a sweet little image - I love it with the colors and classic patterns you put behind it. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super-cute cards and adorable images! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien