dinsdag 29 juni 2021

Simon geboren.

 

Afgelopen zondag verklapte ik al dat collega Suzanne is bevallen van een zoon en vandaag zie je hoe hij heet. Ik heb een slimline kaartje gemaakt voor de kersverse ouders met de mooie letters van Carlijn Design en de bloesemtak van Marianne Design. Ook op het geboortekaartje was een (boom)tak te zien... Het is een simpele kaart, niet teveel poespas, dat past wel bij het stel.

En natuurlijk ging het kaartje op de bus met een XL-slabber van Stof With Love. Ik had geen blauwe meer op voorraad, maar deze is ook wel stoer. Bij het zwangerschapskaartje zat al een kwijldoekje, bij het verlof een normale maat slab en daar was Suzanne blij mee. Ik denk dat ze deze XL maat ook wel kan waarderen, al duurt het natuurlijk nog even voordat Simon aan deze toe is. 

Vandaag zijn Rolf en ik 32 jaar getrouwd. Dat vieren we door samen lekker uit eten te gaan vanavond. Morgen zal ik, naast het kaartje voor het Kleurenkaartenteam, mijn kaartje voor Rolf laten zien. Graag tot dan!



6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    Wat een prachgige kaart geb je voor het jongetje gemaakt, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje voor de kersverse ouders, en als ik je bericht zo lees past de naam ook lekker bij het stel heerlijk een oerhollandse naam.
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag en een gezellige avond vanavond.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Je kaartje voor de geboorte van Simon is erg leuk!
    Groetjes en een gezellige avond, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook heel gaaf! Mooi de letters zo. EN de slab is ook weer en leuk cadeau voor erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Zo tof dat jij altijd van die mooie slabben geeft. Dat ga ik later ook vast zelf naaien. X

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien