dinsdag 8 maart 2022

Feest uit een doos!

Bij Dutch Card Lovers word je uitgedaagd om een overwegend witte kaart te maken met een kleuraccent. Dit is mijn bijdrage: een witte kaart, doos en achtergrondmal en er komen gezellig gekleurde feestartikelen uit de doos. Dat was een priegelwerkje, want ik knipte alle kleine onderdeeltjes uit een knipvel van Bella Lulu. 

Vandaag mag ik 5 lesuren gaan creatieven met de leerlingen uit klas 3: ze gaan een kunstportret van zichzelf en hun interesses maken. Zin in!!

Challenge;

Dutch Card Lovers - DCL #356
 

10 opmerkingen:

  1. Heel gaaf Colien, zo staan de feestartikelen extra in de spotlights.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Colien
    Het kleurrijke tegenover het wit geeft een mooi contrast!
    Fijne creatieve dag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk om die stans achter de doos te doen, gewoon in wit. Ga ik onthouden.
    En wat een leuke afwisseling om wat creatiefs met de leerlingen te gaan doen. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. NICE! Mooi die doos met feestartikelen en die achtergrond stans! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, dit is leuk.
    Ik denk dat je hiermee wel eens hoge ogen kan gaan scoren bij de challenge.
    Een dag op jouw lijf geschreven dus, vandaag op school.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf kaartje. Heel leuk gedaan met de kadootjes die uit de doos 'poppen'. Ik heb de achtergrond stans ook en ga hem nu zeker ook weer eens gebruiken!
    Groetjes, Gerjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf kaartje. Heel leuk gedaan met de kadootjes die uit de doos 'poppen'. Ik heb de achtergrond stans ook en ga hem nu zeker ook weer eens gebruiken!
    Groetjes, Gerjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje hoor leuk die kleurrijke bloemen die uit de doos springen. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi Colien. Het was het knipwerk waard hoor. Heel leuk hoe al die feestelijke en kleurige artikelen uit de doos springen! Dankjewel voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super schattig kaartjes Colien, de ballonnen zijn echte blikvangers. Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien