dinsdag 22 maart 2022

Inside tunnelcard in de lift.

Op het Lift Challenge blog willen ze dit keer een 'Inside tunnelcard' zien. Aan de voorkant ziet het eruit als een gewone kaart, zoals je hierboven ziet, maar zodra je em open doet, krijg je een mooi doorkijkje te zien:
Grappig effect en dankzij dit filmpje van Jennifer McGuire was het best makkelijk om te maken, de beschrijving is heel duidelijk. Wel even de maten omgerekend van inches naar cm, maar ook dat is goed te doen. Al had ik het doorkijkje aan de bovenkant bedacht, maar dat kwam nu onderin. Ach, tekstje erboven en dan is het toch 'uitgelijnd' ;)
Ik maakte mijn versie met Eline's bijtjes. Het doorkijkje maakte ik met hexagon-malletjes, de zeshoekjes past mooi bij de bijtjes. De tekst aan de voorkant maakte ik met een Creatables-mal van Marianne Design. Het tekstje aan de binnenkant printte ik zelf.

Hier nog even het bovenaanzicht, zo zie je hoe zo'n kaartje is opgebouwd. De kaart kan gewoon plat gevouwen worden en past dan prima in een envelop. Het is echt een tof modelletje en wie weet komt het er nog een keertje van om zoiets te maken. Misschien dan de 'top-folding'-versie, dus met de vouw aan de bovenkant. Nog een uitdaging...

Challenge;

Lift Challenge - #168


11 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtige lift heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt deze kaart ,grappig zo met aan de binnenkant een doorkijkje.
    Wat een vrolijk geheel met de bijtjes .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zooooo, leuk hoor!!
    Heel leuk.
    Ik lig hier wel dubbel, iedereen die zo'n kaart heeft gemaakt schrijft dat het lastig is, maar jij zegt gewoon dat het een makkie was🤣.
    Ik vind het idee met de bijtjes heel erg leuk in combinatie met de 6hoek.
    Een schattig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gave kaart met die lieve bijtjes, een makkie.... nou als wij daar aan beginnen wordt het een lang project dat weet ik al zeker en we kunnen dan ook heeel veel papier verspillen, we zijn zo slecht in deze dingen!!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is zo leuk Colien! Ontzettend mooi en vrolijk. Wat zijn de bijtjes leuk! Leuke binnenkant 🐝. Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk en gezellig met de vrolijke bijtjes. Het tunnelgedeelte ziet er heel goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk Colien !!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gelift Colien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat jij het niet lastig vond, ik had er zelf ook geen moeite mee, maar de inches schijnen toch voor probleempjes te zorgen, al lukt het iedereen toch! Die van jou is ook supertof, een heel vrolijke uitwerking! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke versie van de tunnelkaart Colien. lekker dat geel met die vrolijke bijtjes! Dat het gat iets lager uitviel is waarschijnlijk niemand opgevallen. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallege.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De bijtjes waren in trek met de tunnelkaart ;-)
    Wat goed dat jij er dan weer helemaal geen moeite mee had. Je bent een uitzondering lijkt wel.
    Erg netjes gemaakt en heel leuk met al die vrolijke bijtjes!
    Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien