zaterdag 19 maart 2022

Mixed Media Festijn 20 februari #2.

Vandaag laat ik de kaartjes zien die ik maakte naar aanleiding van de live workshop van Corry tijdens het Mixed Media Festijn van 20 februari j.l. Met de gave spetter-mask van Dutch Doobadoo en de toffe stempels van Marianne Design waren deze 2 kaartjes het resultaat.
Met behulp van de Dylusions-sprays en structuurpasta is de ondergrond gemaakt. Daarna met de stempels de kaartjes afgemaakt.

Vandaag ga ik, samen met Els, niet aan de knutsel, maar naar een festival. We gooien Alle Remmen Los en gaan lekker hossen in Schijndel. Wel vooraf even langs de teststraat, want het 1G beleid geldt deze week nog. Maar daar staat wel een gratis drankje tegenover van de organisatie: kaai-lief! Goed weekend, allemaal!!



 

2 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaartjes! Bevalt die inktspray? Lekt niet of zo?
    Ik moet je eerlijk zeggen dat ik helemaal niet wist dat er 1G beleid was. Het concert (Alan Parsons Project) waar wij heen zouden werd verschoven naar juni en ik heb me er niet in verdiept..
    In elk geval veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kleuren pracht!!
    Leuk om te doen hè, dat "kliederen" met inktjesen kijken wat er gebeurd.
    Ik vind ze beide erg leuk.
    Veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien