woensdag 16 maart 2022

Sending birthday hugs and kisses.

 

Bij CAS on Friday is de lopende challenge: One layer birthday. Een One layer vind ik altijd een echte uitdaging, maar ik wilde wel graag meedoen, dus ging ik aan de slag met deze oudere stempel van Marianne Design. En op de valreep doe ik nog mee met de challenge...

Vandaag een lang to-do lijstje met allerlei kleine klusjes. Viooltjes planten, kerstkaartjes maken, gaan stemmen voor de gemeenteraad, zijkantje van mijn haar (laten) scheren, stage-adressen bellen voor een afspraak, wat in de tuin rommelen, lekker wandelen met Suus en Briep, etc. Ik kom de dag wel weer door!

Challenge;

CAS on Friday - #226

8 opmerkingen:

  1. Prachtige one layer card. Je hebt genoeg te doen vandaag.
    Veel plezier.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie one-layer kaart.
    Prachtige stempel en mooie kleuren.
    Hij maar op je matje vallen.

    Dank je wel voor het meedoen bij CAS on Friday!

    Geniet van je dag.
    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk geworden! Mooi gekleurd! En soms lijkt het lastig een one layer, maar valt mee toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, Colien
    Mooi CAS
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb jij een mooie kaart gemaakt, zeg. Echt tof!!!
    Awesome card
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo....... knap hoor.
    Wat een leuke stempel en leuke bijpassende tekst.
    Ik loop wat achter met bloggen, ik ga even bijlezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even bijgelezen en je kaarten bewonderd.
      Wat een drukte tijd is het op school en een spannende tijd.
      Hoe is het eigenlijk met Suus, is ze weer helemaal beter?

      Verwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien