zaterdag 12 maart 2022

Luke 6 jaar.

Morgen is Luke jarig en voor hem maakte ik deze kaart. Op de vrijdag vóór carnaval ging hij trots naar school in zijn Spidermanpak, dus heb ik meteen de cardboard Spiderman-stickers opgezocht die ik vorig jaar bij de Zeeman kocht. Toen maakte ik deze kaart voor Megan. 

De sketch gaf ik een extra twist door een flapje van de 2 vierkantjes te maken. De papiertjes komen uit een wat ouder papierblok van de Action. Luke zijn naam en leeftijd maakte ik met de mallen van CarlijnDesign. 

Omdat ik nog wat cardboard stickers overhad, maakte ik ook meteen dit tweede kaartje. Altijd handig voor de verkoop tbv Alpe d'HuZes. Voor dat goede doel zijn we vandaag weer volop in actie: vanmiddag de workshop droogbloemenring maken en vanavond de Pubquiz. Vanochtend alles klaarzetten in het dorpshuis voor alle crea-bea's, dus druk dagje voor de boeg!

Challenge;

Sketch 'N Scrap - Sketch #213



8 opmerkingen:

  1. Leuke verjaardagskaart voor Luke, Coluen
    Spiderman vinden ze allemaal keuk!
    Mooi model en leuke kleurenstelling !
    Fijne dag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoere jongenskaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een gave, stoere kaart voor Luke gemaakt Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fun card!! Thanks so much for joining us at Sketch N Scrap! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so creative!! Such a fun card, I love how you made the lift up flap!!! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. How cool that you made a flip up on your card - it looks fantastic! Thanks so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What an absolutely fun card!! I love it!! Great take on the card sketch too! Thanks for playing along with us this month @ Sketch N Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a fun birthday card and great take on the sketch. Thanks for joining us at Sketch N Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien