zaterdag 5 maart 2022

In de gloooooria.

 
Het papierblok Pink Highlights (ooit gekocht bij de Action) is bijna op. Je zag de laatste tijd al meerdere kaartjes voorbij komen in de roze/groene tinten, vandaag en morgen laat ik er nog zien en dan later nog een paar. Dat is het voordeel van de vakantie: heerlijk aan de knutsel en een voorraadje kaartjes kunnen maken...

Zo meteen ga ik naar Kaatsheuvel om Rolf op te pikken. Hij brengt zijn motor weg voor een beurt en nieuwe banden. Voor vanavond heb ik kaartjes voor een optreden van Musest (dé Muse coverband), daar heb ik veel zin in. Tussendoor genieten we van de zon!!
Challenge;

8 opmerkingen:

  1. Superleuke sketch ,je een mooie kaart mee gemaakt !!
    Fîjn weekend Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vrolijke felicitatiekaart, Colien
    Fijne dag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vrolijk deze kaart! Veel plezier vanavond. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi felicitatiekaartje in frisse kleuren Colien. Fijn weekend.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awww - really sweet card. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een enige kaart! En wat heb je genoten van je vakantie.
    En een mooie afsluiter van de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een vrolijkheid.
    De kleurtjes vind ik echt bij het voorjaar passen.
    Jij hebt wel een hele fijne vakantie gehad hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cute card! I love your fun image!
    Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches
    Debbie - TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien