zaterdag 26 maart 2022

Hop into spring.

 

En nog een konijntje, gewoon omdat het zo'n schatje is. Ik zag een leuke sketch, had nog wat bunny's op tafel liggen en toen ontstond dit vrolijke voorjaarskaartje met Eline's cute animal. 

Vandaag met Els, Daniëlle en Nelly naar Noor & Zo. Eindelijk is er een openingsfeestje en dmv 3 open dagen organiseren ze het Friendz festival in de winkel. Vooraf gaan we lekker lunchen bij Brasserie Bij8, gezellig!

Bedankt voor het langskomen, graag tot morgen, dan zijn we er met een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes....

Challenge;

Try Stampin' On Tuesday - TSOT547

5 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier vandaag.
    Voor mij te ver helaas.
    In de zomer ga ik weer.
    Je kaartje is prachtig.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, Colien! Fijn weekend en veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, Colien, another cute critter! Love this little bunny, so sweet in his pot! Perfect paper choices, too, I'm putting out my Easter decor today! Thanks so much for playing at Try Stampin' on Tuesday!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Charming little bunny and bright happy spring colors, Colien! Thank you so much for sharing with us at Try Stampin' On Tuesday.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is zeker vrolijk en op een top voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien