woensdag 30 maart 2022

Kleurenkaartenteam: Koper met gebroken wit.

Bijna de laatste dag van maart en omdat het woensdag is, betekent dat Kleurenkaartenteam-dag, georganiseerd door Martina! Deze maand mocht GerJanne een kleurtje bedenken bij het koper van vorige keer. Zij koos voor gebroken wit (of creme / roomwit), dus dat is de 2e kleur voor vandaag.
Door alle drukte kwam ik er gisteravond pas aan toe om met deze kleurencombi aan de slag te gaan. Als eerste maakte ik dit CAS-kaartje volgens een sketch. 

Daarna haalde ik de libellen van Marianne Design byMarleen uit de verpakking en maakte ik dit 2e kaartje. 

Vandaag staan er stagebezoeken op het programma. Ik mag naar een plantenkwekerij, een basisschool en een dierenpension voor de eindbeoordeling van drie leerlingen. Vanavond mogen we bij jarige zwager Tony aanschuiven om mee te eten, dat is fijn.
Natuurlijk ben ik nieuwsgierig wat er allemaal nog meer gemaakt is in deze kleurtjes, dus ik ga vandaag zeker ergens een blogrondje doen! Alle linkjes naar de deelnemers vind je op het blog van Martina.

Challenge;

Try Stampin' On Tuesday - TSOT548 



23 opmerkingen:

  1. das zo leuk gedaan, top
    Very beautifil paper. Stunning card.
    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps.....en dat op het allerlaatste moment. Het is je toch gelukt om 2 MOOIE kaartjes te maken Colien in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
    Liefs Wilma 😃😃😃

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele mooie kaartje Colien!
    Ik moest ze wel groter maken om het goed te zien....entoen kwamen de prachtige vlinders tevoorschijn!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 mooie kaarten heb je gemaakt. Geniet van je drukke dagje en verjaardagsfeestje
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ondanks de drukte toch twee leuke kaartjes (heb ze ook even uitvergroot)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie CAS kaartjes zijn het geworden. Geniet van je dag op school en met familie.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes met deze combinatie! Knap dat je nog libellen heb gebruikt voor deze kleuren! Leuk gedaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes voor het KKT, bij de eerste vind ik het breisel wel heel toepasselijk bij het wolwit. De libelle's op de 2e kaart zijn prachtig.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Colien, I love how you've used the soft neutrals in your card! Thank you so much for sharing with us at Try Stampin' On Tuesday.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 2 hele mooie kaarten, Colien. Ik had ook papier met een breiprint opgezocht, maar vond het niet gebroken wit genoeg. Misschien volgende maand...
    Hopelijk waren je stagebezoeken goed geslaagd.
    Fijne avond,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi
    Twee prachtige kaarten heb je gemaakt.
    Hoop dat je leuke stagebezoeken hebt gehad.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gemaakt in de KKT kleuren Colien.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een toffe kaarten! Moi dat gebreide dp bij de eerste. En je libellenkaart vind ik zo leuk bedacht.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vooral de eerste is een wollig kaartje geworden. Die met de libelles moest ik vergroten en toen zag ik het beter. Mooi en fijntjes. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, Colien, that copper detail is so bold! I'm a little jealous of that cool twine, lol, and the knit background paper is amazing! Thanks so much for playing at Try Stampin' on Tuesday!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi zijn je kaartjes geworden ! geslaagd alweer, mooi
    fijn dat je er (weer) bij was deze maand,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou, laat en dan toch nog 2 kaartjes, dat is knap en ze zijn ook nog heel mooi!
    Als je dag net zo geslaagd is als het klinkt, heb je een heel leuke en afwisselende dag gehad.
    Mijn kaart voor 4 seasons was ook behoorlijk op de nipper..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Colien,

    Twee verschillende last-minute kaartjes en allebei erg leuk!
    Mooi dat je ook wolwit-papier gebruikte...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Colin, thank you for playing with us at Try Stampin' on Tuesday on such a busy week for you! I like your use of the copper color on your card! That cable knit sweater pattern is so cozy! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gezellig die trui op de eerste kaart en het lieve woordje. De tweede is mooi met de subtiele libellen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi!!
    De 2de vooral, met de Libelles, héél mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. such a beautiful card..now I am also a knitter, so you know I LOVE that embossing folder, what a beautiful card ~ thank you for joining us at TSOT ~ Denise

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien