vrijdag 11 maart 2022

Nog een Double Dutch Fold card.

Afgelopen dinsdag was collega en vriend John jarig en ook voor hem maakte ik een Dutchfold kaartje. Geen idee waarom dit modelletje zo heet, want wat is een Hollandse vouw denk ik dan?! Maar het is wel een tof modelletje om te maken :)
Het 'Raw denim' papier van Bella Lulu past prima bij de gnoom qua kleur. En in het pakket zitten verschillende dessins die goed op elkaar zijn afgestemd. 

Traditiegetrouw bakte ik een appeltaart, dus het tekstje en de overige plaatjes uit het knipvel kwamen precies van pas. 

Toeval wil dat de bus slagroom ook nog dezelfde kleur had, dus was een blauw lintje op het pakketje een logische keuze. De appeltaart bevat extra vanillesuiker, noten en rozijnen en een laagje custard op de bodem. Heel geschikt voor jarige zoetekauw!

Vandaag alweer de laatste werkdag van de week. Gisteren weer een aantal kunstuurtjes gedraaid, wat zijn er mooie canvassen gemaakt, zeg! Vandaag ga ik o.a. met de eerstejaars hangende ringen maken met Paas-versiering tijdens de bloemles. Heerlijk dat fröbelen en ik wordt er nog voor betaald ook, hihi.

Challenge;

Do Al(l) Kreatives - Doublefold-card

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt superleuk met de appeltaart zo als cadeau

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enige kaart Colien en volgens mij slaat het Dutch op de dubbele deurtjes ipv de fold!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke felicitatiekaart Colien
    En dubbel leuk met die overheerlijke appeltaart en slagroom, leuk kafo!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a super cute work! I love it!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *List Manager* Challenges for Days
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien