maandag 21 maart 2022

Reminder 'Door het lint' op het 4 Season Challenge blog.

Nog t/m vrijdag 1 april kun je meedoen met de lopende uitdaging op het 4 Season Challenge blog. Het thema is 'Door het lint' en we willen dan ook graag (een) lintje(s) zien op je creatie.

Mijn reminderkaartje maakte ik met bloemetjes en bijtjes van Create a Smile op een embossing-achtergrond. De lintjes stikte ik vast met de naaimachine, zo ontstond de lay-out volgens de sketch die ik uitzocht. 

Een nieuwe werkweek voor de boeg: vandaag de 2e (en tevens laatste) EHBO-herhaling na de lessen, dus het wordt weer een lange dag op school = werk. Tevens de laatste les met de vierdejaars, ze hebben vorige week de eindtoets gemaakt met mooie scores, maar vandaag is de afsluitende les. We gaan een leuk, fleurig bloementaartje maken. Maar eerst nog wat uurtjes spenderen met mijn mentorklas...


Challenge;

Create a Smile - Sketch



5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je de lintjes erop genaaid hebt.
    Heel vrolijk, deze kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk origineel kaartje met de lintjes zo in de achtergrond! En alweer de laatste les met de vierdejaars.. wat vliegt zo een jaar voorbij hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke vrolijke kaart Colien. Leuk dat speelse stiklijntje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke bijtjeskaart. Succes deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wwoooww 🤩🤩 Super cute card! Thank you for sharing and participating in the @createasmilestamps challenges 👏👏

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien