dinsdag 15 maart 2022

Mixed Media Festijn 20 februari #1.

 
Op zondag 20 februari was er weer een Mixed Media Festijn bij Noor & Zo. Met een goed gevuld Goody bag pakket kon je thuis meedoen met de dames. Of gewoon kijken en later meedoen of op een gewenst moment kijken... Jolanda startte de dag met deze live workshop en ik heb 2 kaartjes gemaakt volgens dezelfde techniek.
Ook de andere lives wil ik nog eens terugkijken en aan de slag gaan met de gave stencils van Dutch Doobadoo. Er zaten er maar liefst 8 in het pakket en ook nog 2 stempelsetjes van Marianne Design. De ZON-letters die ik heb gebruikt zijn van CarlijnDesign. De plaatjes zijn van Bella Lulu.

De toets ging goed gisteren, alle leerlingen hebben dit blok netjes afgerond. Volgende week zie ik ze nog 1x, dan gaan we een gezellig bloementaartje maken en dan zit de praktijk erop voor ze. Daarna starten de schriftelijke examens, dus ze bijna klaar met het VMBO...



4 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten Colien!
    Mooi zonnig!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk geworden.
    Lijken zo vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes met de lente zon en de zomer zon leuke kleuren ervoor gebruikt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke mixed media kaartjes zijn het. Helemaal passend bij het weer. De Stermagnolia staat op springen en ik heb mijn wandeling al achter de rug ( de eerste, want er staat er nog een op het programma)..wat gaat dat snel zeg, al bijna klaar voor de examens

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien