donderdag 2 juni 2022

52 Weeks to Christmas, week 22. Reminder challenge: Iets om je warm te houden op een slimline.


Nog t/m vanavond 23.55 uur kun je meedoen met de challenge op het 52 Weeks to Christmas blog. Je kunt een slimline kaartje insturen waarop iets te zien is wat je warmhoudt in de winter. Ik maakte deze week 2 kaartjes met de blokken van de Action. Bij die hierboven heb ik een achtergrondpapiertje met sterretjes gekozen, de overige materialen zijn uitdruk-plaatjes. Een beker met warme drank en een dikke deken: dat moet goedkomen in de winter!

Ook voor dit tweede kaartje haalde ik plaatjes uit het blok en plakte ze op een soort krijtbord-achtige achtergrond. Verder zijn er weer warm(makend)e drankjes te zien.

Als je mee wilt doen, link dan jouw slimline kaartje met daarop iets om je warm te houden in het bericht van afgelopen vrijdag op het 52 Weeks to Christmas blog. Elk ander kerstkaartje kun je nu meteen al onder het bericht van vandaag inzenden. 

Vandaag is Alpe d'HuZes en ben ik al vroeg wakker, zodat ik Rolf nog even kan spreken voordat hij van start gaat. Het weer is daar net zo wisselvallig als hier: Dinsdag en gisteren dan weer flinke buien en dan weer zon. Voor vandaag is de verwachting dat het droog blijft, dat zou fijn zijn. Ik ga proberen zoveel mogelijk te volgen van de prestatie van Rolf (nr 4349) en Anne-Marie (nr 6020), maar het zijn sowieso al toppers dat ze deelnemen!

Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas

Merry Little Monday Challenge - Anything goes

9 opmerkingen:

  1. 2 super leuke kerstkaarten en wederom zo leuk die blokken van Action, ik kom niets tegen hihi. Wat een toppers zijn het die de Alpe d'HuZes op fietesen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten. Die toppers van jou gaan dat heel goed doen, daar ben ik zeker van!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kerstkaarten Colien.
    Heel veel succes voor je toppers..... ik doe het ze niet na.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 Leuke kaartjes die helemaal voordoen aan de opdracht, dank voor de inspiratie, volgende keer als ik zo'n model maak ga ik eerst even bij jou langs.
    Rolf en Anne-Marie zijn zeker toppers. Ik hoop dat je ze een beetje kan volgen, want het zal niet leuk zijn om op zo'n grote afstand van ze te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee leuke kerstkaarten met smakelijk uitziende drankjes Colien. Mooie plaatjes heb je gevonden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten, Colien, wat een leuke afbeeldingen zaten er in dat blok.
    Heeft Rolf het er goed van af gebracht op de Alpe d'Huez?
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele leuke slimline kaartjes met lekkere warme drankjes.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele leuke kaart is deze geworden, geslaagd
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 hele mooie warme kaartjes maakte je Colien xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien