zondag 19 juni 2022

Zomerbloemen bij Knutsels en Kadootjes.

 

Vandaag gaat de nieuwe challenge van start bij bij Knutsels en Kadootjes . De komende 6 weken dagen we je uit om een kaartje te maken in het thema 'zomerbloemen'. Op mijn voorbeeldkaartje laat ik rozen zien. Niet mijn favoriete zomerbloeiers, maar wel die van de ontvanger van dit kaartje. Ik maakte ze met de build-up-malletjes van Marianne Design, papiertjes van Craft Sensations en een tekstje van Nobody-Else.

Je kunt jouw zomerbloemen-creatie inzenden t/m 29 vrijdag juli. Je mag 2 creaties/kaarten inzenden. Op het K&K blog zie je mooie, inspirerende voorbeelden van gastdesigner Daphne en de overige DT-leden. Ook vind je er de uitslag van de kurk-challenge. 

Natuurlijk heb ik voor 'ons pa' ook een kaartje gemaakt voor deze Vaderdag, maar dat zie je later. Morgen eerst de reminder voor het 4 Season blog. Graag tot dan!

Challenges;

Allsorts challenges - Summer Flowers

AAABirthday - Flowers

Creaties Suzan (op Facebook) - Rozen

Sweet Sketch Wednesday - Sketch #230




.

17 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met deze schets! Ik ga proberen mee te doen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleurencombi dat roze met groen, gaaf rozenkaartje, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo heeft iedereen zijn voorkeur.
    Ik ben ook dol op rozen, vind het zo mooi zoals ze "uitkomen" uit hun knop.
    Maar ik heb helaas in huis niet echt een mooi plekje om een bos bloemen neer te zetten, dus kaartjes met bloemen erop vind ik heel erg leuk.
    Jouw kaartje word ik vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. da zijnt toffe kleuren voor de k&k.
    zo leuk
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje met de zomerbloemen Cloien....ik ga er ook mijn best voor doen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met de rozen.
    Ga weer meedoen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi voorbeeldkaartje Colien, de kleuren groen en roze doen het goed samen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful pink roses, Colien. They look like those blooming in my yard now. Please mention Allsorts and give us a link to our 'summer flowers' challenge. Thank you for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke zomerbloeier, toffe kleurtjes heb je gebruikt
    En alweer een prijs gewonnen, het kan niet op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker zomers met dat roze en groen. Een mooie, fleurige kaart Colien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker zomers in dat roze en groen Colien. Een mooie fleurige kaart.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen


  12. Wow Colien your card is wonderful, the colours are very striking and you've followed my sketch perfectly. I love the flowers you've used. This is a lovely card, thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! Heel fris in deze kleuren. X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Can't go wrong with pinks and greens for a floral card, looks really pretty. Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe & keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow.. this is so pretty! Love the colour combo.

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *List Manager* Challenges for Days
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat raar dat mijn reactie er niet bij staat.... Spam? Je kaart is heel fris van kleur en leuk dat je ene groepje rozen gekozen hebt. Dank je wel voor het meedoen bij DAK!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is so pretty, I love the pink and green together and the papers are lovely. Thank you for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2.
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien