dinsdag 28 juni 2022

Trouwdag W & T

Vandaag zijn mijn zusje Willy en zwager Tony 20 jaar getrouwd. Ze vierden het een paar weken geleden al tegelijk met hun verjaardagen en het feit dat Willy 25 jaar voor de klas staat. Maar als familie doen we altijd een kleinigheidje op dit soort dagen en dit keer kwamen we uit op een ijsbon. Daarom zocht ik de ijsjes-mal van Marianne Design weer eens op en fröbelde ik dit kaartje.

Graag tot morgen, dan is het Kleurenkaartenteam-dag.

Challenge;

Sunday Stamps - SSC286



6 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat leuk om een ijsjesbon zo te verpakken... Goed gemaakt en het zal zeker in de smaak gevallen zijn!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hieperdepiep , superleuke kadoverpakking Colien
    En nog van Harte....Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So fun, Colien - who doesn't love a good cone?? Great paper choices - summery and fresh! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yummmy!! Super cute take on our sketch challenge over at Sunday Stamps...so glad you played along with us!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorable cheery card! What a fun time to celebrate all together as a family. Thanks for joining Sunday Stamps this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a fun card and so perfect for a hot summer day! Pretty color combo and great take on my sketch! SO happy you joined us at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien