maandag 6 juni 2022

Mixed Media op het 4 Season challenge blog.

Vandaag gaat een nieuwe uitdaging van start op het 4 Season Challenge blog. In de maand juni willen we graag Mixed Media kaartjes zien. Dus haal al je materialen maar tevoorschijn, want het mag allemaal door en met elkaar gebruikt worden.


Ik heb 2 kaartjes gemaakt, beide met een GelliPlate achtergrondje, waarbij acrylverf is gebruikt. Ook de cirkels en strookjes zijn met die techniek gemaakt. 
Meedoen met de challenge kan t/m vrijdag 1 juli. Twee dagen later, zondag 3 juli, maken we de uitslag bekend. Kijk gerust eens op het blog, doe inspiratie op en doe mee!

Fijne 2e Pinksterdag, maak er iets moois van!


Challenge;
Paper Craft Crew - #PPC473



9 opmerkingen:

  1. Leuk!
    Echt een uitdaging voor mij, mixed media, ik doe dat eigenlijk nooit.
    Leuke voorbeeld kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe leuk is da!!!! Kei tof
    Very sweat card.
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke challenge en mooie voorbeeldkaarten Colien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke challenge en mooie voorbeeldkaarten Colien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke challenge en mooie voorbeeldkaarten Colien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaartjes weer Colien!! En lekker gedurft ook met die technieken (dan is die van mij wel een beetje braaf)
    Bedankt voor de uitdaging en fijne pinkstermaandag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kaartjes! Ik ga er ook even voor zitten, leuke challenge. EN er zijn steeds meer mensen die het uit gaan proberen heb ik het idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous cards! So bright and bold! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What great cards!! I LOVE that graduation card. I might have to try mixed media again now that I have time off this summer!! Thanks for playing with us at Cupcake Inspirations this time around!!

    Nora
    DT CIC

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien