zaterdag 11 juni 2022

Colien daagt Sarah uit #12.

 
Begin mei stuurde ik Sarah een envelop met wat uitdagingen vanuit mijn kant. Vorige keer waren we gebleven bij nummer 11, nu gingen nummers 12 t/m 17 richting België. De challenges lopen vanaf nu t/m december, dus je zult ze tot die tijd zien langskomen. En tussendoor komt er ook nog es eentje voorbij, waarbij Sarah mij uitdaagt. 

Hierboven zie je het pakketje wat Sarah ontving. De opdracht daarbij: Maak een kaart met de bloemetjes en de bijtjes en gebruik daarbij kurk. Daarmee kan ze meteen meedoen met de challenge bij Knutsels en Kadootjes die nog t/m volgende week vrijdag loopt :)

Op mijn kaartje zit de cirkel van kurk een beetje verstopt achter de bijtjes, maar je ziet em wel, toch?! De bijtjes blijven zo leuk, ik heb er meerdere gestanst klaarliggen, dus wie weer vliegen ze snel nog een keer voorbij...

De Pubquiz was erg geslaagd, het was een gezellige avond met heerlijk eten en goed gezelschap. Zo meteen ga ik op pad om 3 leerlingen thuis op te halen en dan gaan we richting Nieuwaal, waar we onze school gaan promoten bij een Chrysantenkwerkerij tijdens Kom in de Kas. 



Challenge;

7 opmerkingen:

  1. De bijtjes zijn echt zo leuk, die komen op mijn verlanglijstje 😉 Het pakket was echt geweldig.
    Jij maakte met het papier een toffe kaart, je gebruikte veel vellen en samen met de schets en de kurk werd het een mooi geheel.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke, vrolijke kaart. Je hebt echt wat moois van die sketch gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart Colien!
    Zwart en geel is ook zo'n leuke vrolijke combi hè

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf pakket kreeg Sarah! En jouw kaart is super gaaf. Ik heb de bijtjes (nog) niet, maar ze zijn zo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kanjer van een kaart. Geweldig!!
    Wauw, I love this card
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe bijtjes kaart
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Nancy
    CSG

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel een leuk en ja hoor, het kurk is goed zichtbaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien