donderdag 9 juni 2022

52 Weeks to Christmas, week 23.

Ook deze donderdag is het kerstkaartjes-dag op mijn blog. Deze week show ik maar liefst 3 kaartjes, een serietje met de grappige varkens uit een Bella Lulu knipvel. De papiertjes komen uit een pakje van Precious Marieke dat ik ooit eens kreeg. 

Het gaat goed met de voorraad zo, er staan al heel wat kerstkaartjes in mijn bak. Dat scheelt een boel stress straks einde van het jaar!

Als je ook een kerstkaartje hebt gemaakt, link het dan op het 52 Weeks to Christmas blog om mee te doen met de wekelijkse uitdaging. Kijk ook voor meer inspiratie op het 52WTC blog, want daar zie je kaartjes van Jantine en Epie. Maar ook de andere DT-leden hebben weer een leuke kerstkaart op hun blog. Ook vind je er de uitslag de mei-challenge.

Gisteren was een geslaagde afsluiter van de cursus 'Formatief handelen' die ik de afgelopen 2 jaar heb gevolgd. Fijn dat we de laatste twee keer weer fysiek bij elkaar mochten zijn, bevalt mij beter dan naar een scherm staren. Volgend schooljaar gaan we van start met 'Begeleidend coachen', wat natuurlijk heel veel overlap heeft met wat we nu hebben behandeld. Vandaag gewoon lesgeven en wat voorbereidingen treffen voor het eindejaarsproject wat half juli gaat plaatsvinden.

Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas

Merry Little Monday Challenge - Anything goes

Christmas Crafts All Year 'Round  - Red and white



 

13 opmerkingen:

  1. Ze zijn super cute deze kaartjes en weer mooi 3 erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige serie kerstkaartjes Colien
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben dol op varkentjes!!
    Vroeger spaarde ik er alles van, we hebben zelfs even een echt varken gehad, Sjeffie🥰.
    Vooral het eerste kaartje vind ik heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super vrolijke en gezellige kaartjes met dat schattige varkentje...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk, deze varkentjes, Colien. Gezellige, vrolijke kerstkaartjes maakte je ermee. En lekker dat de bak kerstkaarten zich gestaag vult.
    Ik vind een cursus op locatie ook veel fijner dan op zo'n scherm. Zo vermoeiend en heel andere interactie. Het is mooi dat de techniek er is, voor noodgevallen, maar liever "echt".
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Drie leuke grappige kaarten, ik zag de varkentjes net nog ergens!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk deze serie kerstkaarten met grappige plaatjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke serie kerstkaarten heb je gemaakt Colien. Toevallig heb ik de varkentjes ook verwerkt op een paar kaarten. Ze blijven zo leuk!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een leuke serie gemaakt Colien....het zijn grappige kaartjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou dat zijn 3 snelle leuke kaarten. De plaatjes zijn echt grappig! Ja, wat een verschil is het als je weer fysiek bij elkaar kunt komen he? Dat ervaren we hier met OR vergaderingen..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great card. Thank you for sharing with us at CCAYR. We hope you will join us for future challenges. Martina - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So sweet!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ROUND challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful, great designs!
    Thank you so much for joining in with us at Merry Little Christmas 44-th Challenge. I hope you will play along again.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien