woensdag 29 juni 2022

Kleurenkaartenteam: Koningsblauw met magenta.

We zijn bijna aan het einde van de maand en op deze laatste woensdag van juni kleurt blogland koningsblauw met magenta. Dankzij organisator Martina van het Kleurenkaartenteam zie je veel creaties in deze door Sarah gekozen kleurencombinatie vandaag. En omdat het vandaag onze trouwdag is, maakte ik dit kaartje voor Rolf:

De tekst (van MFT) mag hij zelf interpreteren ;) Aan de cijfertjes (malletjes van Gummiapan) kun je zien hoeveel jaar we getrouwd zijn. Vanavond gaan we lekker samen uit eten bij De Kluis. Ik heb wel verschillende plannetjes voor vandaag, maar hoop nog even een blogrondje te maken.

Challenge;
Kleurenkaartenteam door Martina - koningsblauw met magenta


20 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Leuke kaart maakte je voor manlief!
    Geniet van alles wat er te gebeuren staat!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    Super leuke kaart en grappige tekst.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart voor Rolf, zegt hij dat ook van jou? Gefeliciteerd en een fijne dag samen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Colien!
    Gefeliciteerd met jullie huwelijksdag en geniet vanavond van jullie etentje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met jullie trouwdag! Leuke kaart in de gevraagde kleuren en met de tekst kan manlief alle kanten op.
    Eet ze vanavond.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst Van harte GEFELICITEERD met jullie 33-jarig huwelijksfeest en je hebt daarvoor een MOOI kaartje gemaakt.
    Smakelijk eten vanavond.
    Liefs Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal geslaagd in deze kleurtjes, mooi gedaan !
    Nog een dikke proficiat !
    bedankt voor je deelname aan het kleurenkaartenteam
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe kaart voor Rolf. En ik heb altijd het idee dat jij op je 10e getrouwd bent ofzo, als ik de cijfers op je trouwkaart zie... onvoorstelbaar. Ik kan me voorstellen dat hij een grote invloed op je leven heeft, al die jaren. Gefeliciteerd en nog vele jaren erbij!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super leuk en lief om Rolf zo te verrassen. 33 jaar wat een eind!! Nog maar vele mooie jaren samen erbij!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je trouwdag.
    Mooie kaart heb je gemaakt
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met jullie trouwdag, dat is al weer een hele tijd. Wat lief dit kaartje voor hem, mooi ook. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte proficiat met jullie trouwdag! Lief om een kaart voor Rolf te maken.
    En die tekst vind ik gaaf! Hihihi... zeker voor een trouwdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Congratulations! Awesome card. Thanks for joining us at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met jullie trouwverjaardag, wat een leuke tekst op je kaart! Heel toffe kaart voor het KKT!
    groetjes uit Texel
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Congratulations - what a lovely modern and colourful anniversary card, I'm sure Rolf will love it. Thanks for playing along with my sketch challenge over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alsnog proficiat met je trouwdag. Heel mooi dit KKT kaartje met deze bijzondere tekst! Wifi is een ramp hier op mijn vakantie-adres maar ik wil toch mijn uiterste best doen om het KKT blogrondje te maken. Vandaar dat mijn berichtje wat later is.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Woensdag en donderdag pas na tienen terug van school en toen geen puf meer om te reageren. Dan nu maar een KKT rondje.
    Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! Mooie kaart maakte je voor Rolf. De tekst is gaaf!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great use of the sketch and that sentiment is fabulous. So glad you shared this fabulous card with us at the Paper Players this week

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alsnog gefeliciteerd!
    De tekst is super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Colien, ik ben heel laat met reageren omdat er eerst de proclamatie van Nomi was, de dag erna vertrok ik enkele dagen naar Duitsland en dan was er een feestje van Jaro en daarna ben ik ziek gevallen, maar hier ben ik dan eindelijk!
    Ik zag je kaart al wel op Instagram. Hij is heel leuk en met een grote dosis liefde. Proficiat

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien