vrijdag 3 juni 2022

Dex jarig en shirts Alpe d'HuZes.

Eergisteren was Dex jarig en morgen mag ik een taartje gaan eten op zijn 3e verjaardagsfeestje. Dit kaartje gaat dan mee, gemaakt met papiertjes van Craft Sensations en een plaatje en tekstje van Bella Lulu. Zijn naam maakte ik met malletjes van Gummiapan.


Rolf en zus(je) Anne-Marie zijn weer op de terugweg vanuit Frankrijk, evenals mijn zwager en neefjes. Mels en Quint hadden vanaf woensdag verlof van school en konden mama binnenhalen op de Alpe bij de finish. 



Voor beiden maakte ik nog een opdruk op een shirt en gisteravond kreeg ik een foto van de fris gedouchte kanjers, beiden trots in het shirt. Het detail in de kraag is wel van toepassing op Rolf, want hij is in 1967 geboren, met dank aan Zeeman :)

Challenge;

Try Stampin' On Tuesday - TSOT557
 


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje voor een 3 jarige.
    De tekst vind ik altijd zo grappig.
    Mooie, opvallende en stoere kleurtjes heeft het kaartje.
    Wat een leuke foto's van Rolf en Anne-Marie.
    Zal een mooi moment geweest zijn dat haar kinderen ineens bij de finish stonden.
    Leuke foto in hun shirts , ze glimmen van trots.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So cute, Colien - love that little zebra! Love your paper choices, too - very jungle, lol. Thanks so much for playing at Try Stampin' on Tuesday!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief kaartje voor Dex. EN wat goed dat Mels en Quint vrij mochten van school. Op de foto met zonnebril lijkt Anne Marie echt op je.. EN die shirts zijn gaaf. Ik zag het meteen 1967 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het fietsen en wandelen allemaal goed gegaan is, mede dankzij jouw en je kanjers is er weer een mooi bedrag opgehaald
    Leuke kaart voor DEX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Colien, happy birthday to Dex! I'm sure he loved the card you made him. What great t-shirts you made for the race! Thank you for sharing your card and family highlights with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful colors and papers, Colien, Thank you for joining us at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute card! Thank you for joining Challenge 557 at Try Stampin on Tuesday!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a wonderful card. I love the bold colors you have included and how the reflect the colors of your t-shirts. Thank you for joining us for this challenge at Try Stampin' on Tuesday and look forward to seeing you again soon!
    Anna, Design Team

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien