zondag 26 juni 2022

Jaro.

En nog een kaartje met de Bella Lulu papiertjes. Deze gaat binnenkort richting België, want het kaartje is voor Jaro, de zoon van Sarah. Hij is 10 juli jarig en dit stoere kaartje komt zijn kant op. Er moet nog iets bij in de envelop, dus nog even geduld en dan maar hopen dat het op tijd aankomt. 

Vanmiddag gaan Rolf en ik naar Gouda, waar Rolf begin van de avond met de band mag optreden op een blues festival. Hartstikke leuk, zin in. Al ben ik wel wat moe, want vannacht was ik pas om 03.30 uur thuis na een gezellige avond/drukke bardienst en achteraf opruimen in Xinix. Al met al zoveel stappen gezet ik ruim 16 km (!) had gelopen. Straks nog maar even proberen wat te slapen. Of in ieder geval rustig aan doen... voor zover mij dat lukt ;)

Challenge;


5 opmerkingen:

  1. Hoi
    Prachtig kaartje heb je gemaakt voor Jaro.
    Veel plezier vandaag.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so fun! I love the hanging sneakers and the fun patterns you added it behind them! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart voor Jaro! En weer op dezelfde dag dezelfde sketch, hihihi, maar echt heel anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card! Love the striped background and the cool running shoes! So fun! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaro gaat hem leuk vinden, dat weet ik zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien