dinsdag 21 juni 2022

Vaderdag.

Zoals beloofd zou ik het kaartje voor Vaderdag nog laten zien. Hij kreeg het, samen met wat cadeautjes, afgelopen zondag van zijn klavertje 4. Hij kon wel lachen om de tekst voorop ;) Alle materialen komen uit het 'Mannen blijven jongens'- pakket van Bella Lulu. Ik maakte er meerdere kaartjes mee afgelopen weekend, er staan wat jarige mannen op de kalender deze week.

De kinderbingo was geslaagd: bijna 100 kinderen deden mee in de feesttent. Vanavond ga ik er weer heen, dan is de uitvoering van het toneelstuk waar ook mijn beide ouders een rol in hebben. Het is een klucht, dus dat wordt lachen geblazen.

Challenge;

Try Stampin' On Tuesday - TSOT560

7 opmerkingen:

  1. Hoi Super leuke kaart. Dat zijn best wat kinderen voor de bingo Super leuk.
    Veel plezier vanavond.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige tekst inderdaad. Mooie kleuren.
    Bijna 100 kinderen , dan wat het zeker geslaagd. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your clean and layered card is eye-catching. Using two intense colors creates a very beautiful look, and rocks the sketch! Thank you for playing with us at Try Stampin' On Tuesday.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stoere vaderdagkaart, veel plezier vanavond, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, Love this, Colien! Very masculine paper choices - and so buttoned up! Yay for stitching, too!
    Thanks so much for playing at Try Stampin' on Tuesday!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Colin, what a great interpretation of our TSOT sketch! Love your use of gold and aqua. Great striped pattern paper! Than you for sharing your creative talents once again with us!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Adorable card! Thank you for joining us at Try Stampin' on Tuesday for Challenge #560!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien