dinsdag 14 juni 2022

September18 december 21-box

 

Al een tijdje heb ik een abonnement bij September18. Elke maand krijg (=koop) je een leuk pakket met daarin een leuk, creatief project. Ik liep een beetje achter met die projecten, er stonden ondertussen een aantal doosjes op mijn hobbykamer. Afgelopen zondag ben ik met een aantal pakketten aan de slag gegaan. Dit was er eentje van vorig jaar nog...

In het pakket zaten materialen om zelf wax-kaarsjes te maken. Behalve de soja-wax en lontjes zaten er ook 3 verschillende geurtjes in het leuke doosje en wat droogbloemetjes.
Er zaten 2 glaasjes in het pakket, maar er was materiaal genoeg om nog meer kaarsjes te maken, dus heb ik nog wat extra glaasjes erbij gezocht. Ook vond ik nog wat anijs-sterretjes, ook leuk! Grappig om zelf geurkaarsjes te maken n op de bovenste foto zie je het leuke resultaat. Verder ben ik actief geweest met andere pakketjes, je ziet het vanzelf voorbij komen.

De techniek-manifestatie was erg leuk gisteren, onze leerlingen hebben actief genoten. Vandaag start het praktijkexamen voor onze 3e jaars leerlingen. Samen met een collega sta ik bij 'onderdeel D' van het groene profiel. Dat is bloem in combinatie met economie. Alles staat klaar, zowel wij als de leerlingen zijn goed voorbereid, ik ben benieuwd.





5 opmerkingen:

  1. Zelf kaarsen maken heb ik vroeger ook gedaan (voor ik kinderen had).
    Een eigengemaakte kaars aansteken is extra sfeervol en bij jou geuren ze ook nog. Heel tof, benieuwd wat je nog maakte. Fijne dag 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijken wel minnidessertjes... Heel mooi om te zien en ze ruiken vast heerlijk!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om zoiets voor jezelf te kopen, het zal elke maand een leuke verrassing zijn wat je binnen krijgt.
    Deze kaarsjes zijn TE leuk!
    Nu lekker van genieten en "straks" als de dagen weer korter worden kan je ze gezellig branden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja wat Nancy zegt, je zou ze bijna opeten zo (lekker) zien ze eruit.
    Wat een leuk pakket, buiten op tafel voor een mooie zomeravond of wat bewaren voor als het weer wat donkerder wordt straks.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je niet beter zo weten zou je denken dat het toetjes zijn! Leuk zo'n hobby pakket.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien