maandag 1 augustus 2022

Patchwork/Quilt op het 4 Season Challenge blog.

Vandaag gaat een nieuwe uitdaging van start op het 4 Season Challenge blog In augustus mogen jullie aan de slag met 'lappendekentjes' oftewel Patchwork of Quilt. Dat mag met lapjes, maar natuurlijk ook met papier.

Ik heb 3 voorbeeldkaartjes gemaakt. Dat kwam door de achtergrondmal van Avec. Die stanste ik uit kraft, lichtblauw en wit papier. Als je dan gaat puzzelen en plakken, ontstaan er vanzelf 3 kaartjes. Ik vond de hartvorm in het patroon wel mooi als opkikkertje....
Hier nog een keertje, ook met de kleine vlindertjes en met een sticker van Marianne Design. Meer heeft het niet nodig.
Alhoewel: dit was mijn eerste idee. De vlieger is ook een mal van Avec en die had ik meteen in gedachten bij deze challenge. Achteraf vind ik het net 'too much', maar door de fellere kleuren en het donkerblauwe glanskarton valt ie toch wel op.

Meedoen met de challenge kan t/m vrijdag 2 september. Op het blog laten Nelly en onze 3 gastdesigners ook mooie voorbeeldkaartjes zien. Ga gerust kijken, wellicht doe je inspiratie op.

Vandaag start ook weer de Zomerlift bij Marfien. Ik heb het eerste kaartje gelift, maar dat zie je pas woensdag, want morgen staat ook al een kaartje ingepland. Als je nieuwsgierig bent, kom dan morgen gerust weer langs.

Challenges:

Allsorts challenges - Butterflies

Color Throwdown - ctd703 (middle card)


6 opmerkingen:

  1. toffe kaartj
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, deze challenge. En je voorbeeldkaartjes zijn ook goed bedacht. Ik ga eens even nadenken. Mijn zomerlift komt morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These are such great graphic cards!! Love them! I’m so glad you joined us for this week’s Color Throwdown challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very effective geometric designs, many thanks for joining us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A lovely geometric design, thank you for sharing it with us at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very nice creation love the shapes and butterflies thank you for joining us at Allsorts
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien