zondag 2 oktober 2022

3 Babykaartjes.

Vorige week donderdag is onze collega Claire bevallen van een zoontje met de toffe naam Morris. Reden om wat leuke kaartjes in het rek te zetten die collega's kunnen kopen tbv Alpe d'HuZes. Ik maakte 3 CAS-kaartjes met de blauwe kroontjes die ik ooit kreeg van mijn zus, omdat zij de roze kroontjes gebruikte voor de komst van Rosey.  
Voor deze koos ik een sketch uit. Hier plakte ik de sterretjes op die uit de mal kwamen die ik bij het bovenste kaartje gebruikte. De tekst is echt een ouwetje van Eline, maar ik vind em nog steeds erg leuk!

In het papierblok 'Little Miracle' lag nog een label, dat mocht op het laatste kaartje. Daaronder zie je een leuke geschulpte cirkel. Die komt uit een heel toffe mallenset van Studio Light /Creative Craft Lab die ik vorige week kocht bij Noor&Zo.


Daarin zitten maar liefst 12 cirkels in met verschillende randjes. Je kon em trouwens gisteren ook al gespot hebben onder het egeltje.
Morgen ben ik er weer, dan gewoon met 1 kaartje, haha. Dan gaat de nieuwe challenge van start op het 4 Season blog. Rara, wat gaat het worden?

Challenges;

CAS on Friday - Stars

Cas Colours & Sketches - Sketch #489
 

9 opmerkingen:

  1. Hele leuke babykaartjes, zijn vast snel verkocht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, goed bezig, 3 kaartjes, het kan niet op.
    Ze zijn leuk hoor.
    Het kroontje is leuk zeg, zeker, zoals bij de 2de kaart, in combinatie met de tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaartjes en 3 tegelijk. Leuk dat jullie op school nog kaarten sturen.
    Ik ben wel weer benieuwd naar jullie nieuwe challenge...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fabulous card Colien! I love the mix of patterns and shades of blue - what a lovely sentiment to welcome the birth of a baby boy. Thanks for sharing with us over at CAS Colours & Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a super sweet baby set. Thanks so much for joining us at CC&S.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable cards and tags!! I love them all. Thank you for joining us this week at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaartjes met die kroontje én sterretjes! Toffe naam hè, Morris?! Deze kaartjes zijn vast zo verkocht ;-) En natuurlijk bedankt voor het meedoen bij CAS on Friday!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien