dinsdag 18 oktober 2022

Colien daagt Sarah uit #15.

 

Vandaag weer een uitdaging voor Sarah en mezelf. We zijn weer ruim een maand verder sinds de vorige, dus tijd voor een nieuwe. Ik stuurde Sarah onderstaand pakketje toe met daarbij de 'opdracht': Gebruik de papiertjes uit pakket #15 en maak een kaartje in zwart/wit. Laat ook embossing zien. Dat mag 'droog' zijn of met embossingpoeder en de heattool. 

Zelf koos ik voor embossing met embossingfolders, zoals je ook op de foto's kunt zien. Het werden kaartjes volgens de sketches van oktober bij Sweet Sketch Wednesday. Hiermee heb ik verschillende papiertjes, plaatjes en de beide tekstjes gebruikt.
Natuurlijk ben ik nieuwsgierig wat  Sarah gemaakt heeft, ik ga zo kijken, voordat ik naar school = werk ga. Daar heb ik weer genoeg te doen, want er is meidenvenijn en jongens-pestgedrag aan de gang in mijn mentorklas....

Challenges:

Sweet Sketch Wednesday - Sketch #238 en #239



13 opmerkingen:

  1. Hey Colien! Bedankt voor het leuke pakketje en me zo toch aan de knutsel te krijgen!
    Jouw kaartje zijn leuk zo in het vierkant! Je gebruikte ook toffe schetsen. De grote teksten zijn echt geweldig. Ik heb het papier zelf ook en door jou is de inspiratie om het nog meer te gebruiken in gang gezet. Op naar de volgende uitdaging! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook jouw kaartjes zijn heel erg leuk Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk ook deze kaarten.
    Groetjes en fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes in zwart en wit. Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om elkaar zo uit te dagen Colien. Je laat twee mooie zwart-wit creaties zien. Ik hoop dat het een soort van opdracht in je klas is en niet écht🤔
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke zwart/wit kaartjes heb je gemaakt Colien! Ik hoop dat het allemaal een beetje gelukt is op school met je mentorklas.

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit zijn ook hele leuke kaarten geworden. Je hebt je eigen opdracht mooi verwerkt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zijn de Sketches.
    Je hebt 2 zeer verschillende kaartjes gemaakt, maar doordat ze in zwart wit zijn passen ze wel goed bij elkaar.
    Net en mini serie.
    Oh bah, wat is dat toch stom met die kinderen, dat pesten. Veel beter kunnen ze er met elkaar en leuke tijd van maken, maar daar komen ze meestal pas achter als ze al volwassen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Colien,
    Wat een leuke uitdaging alweer! Ik heb dit geweldige papier ook en heb er al meerdere kaarten mee gemaakt. Jouw kaarten hier zijn dan ook super leuk!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Two wonderful cards Colien, the monochromatic effect is so effective. Thank you for sharing them with us at Sweet Sketch Wednesday 2.
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah balen van je mentorklas! Is wel vaker 6 weken na de zomer...Heel veel succes!
    Je kaartjes zijn beide heel gaaf! Leuke uitdaging

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I just love both of your cards Colien, especially the monochromatic effect it's very striking. Great design papers that work perfectly. Great cards and thanks so much for sharing your cards with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is just super cool projects in black and white! Lovely!
    Thank you for joining SSW 2
    Hope to see you again!
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien