vrijdag 28 oktober 2022

Delicious + Fresh & Tasty.

Vandaag 2 kaartjes die ik maakte met plaatjes en papiertjes uit het DecoTime kerstblok. Zoals gezegd heb ik niet veel knutselspullen bij me, maar kon het toch niet laten om wat te fröbelen tussen het wandelen, fietsen, lekker uit eten gaan en genieten van het heerlijke weer in deze herfstvakantie.

Ik zocht 2 leuke sketches uit en ging aan de slag. Hoewel de papierblokken voor kerst bedoeld zijn, lukte het toch om algemene kaartjes te maken. Tekstjes staan op vellum en komen ook uit het blok. 

Vandaag gaan we weer naar huis, einde van de ochtend rijden we weer terug naar Brabant. Thuis wacht ons een vrij kale benedenverdieping, want maandag voor vertrek hebben we alles weggehaald voor de schilder. Op de kasten, de eethoek en de bank na is het leeg. Ach, even doorbijten, dan zijn we blij dat het gedaan is...

Challenge;
Sketch N Scrap - Sketch #228

World Card Making Day Sketch #2


 

2 opmerkingen:

  1. wat een heerlijke herfstvakantie was dit zeg...een bonus mini zomervakantie was het bijna...
    Leuke kaartjes heb je gemaakt ...en inderdaad dan nog even doorbijten...het weekend kun je ook nog lekker veel naar buiten.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such beautiful cards! You did a great job with the sketches! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien