dinsdag 4 oktober 2022

Proficiat, Merit

Vandaag is Merit jarig, ons DT-teammaatje bij 52 Weeks to Christmas. Voor haar maakte ik dit kaartje met veertjes. Ik stempelde ze en daarna kleurde ik ze in met aquarelverf en knipte ze uit. Ik plakte ze op een geperforeerd ondergrondje (stans van Avec, gekocht bij Action). Het tekstje is van Nobody-Else.

Bij het kaartje een klein bijpassend cadeautje, een kastverfrisser met veertjes op de verpakking.

Vandaag mag ik mijn mentorklas trakteren op taart. Die hebben ze gewonnen met een fotowedstijd die tijdens het introductieprogramma liep. Daar zullen ze vast blij mee zijn! 

Challenge;

Dutch Card Lovers - #363 Kleurenpalet



10 opmerkingen:

  1. Heel mooi met dit kleurenpalet! En die stans van Action, die is gaaf he? Ik heb hem ook en meteen voor Nelleke eentje meegenomen. Nu liggen ze al niet meer bij ons...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooi hoor.
    En zo leuk om de stempelset die je gebruikt hebt bij deze kaart kado te geven.
    Dit is een leuk pakketje om te mogen ontvangen.
    Jij weet toch wel gezellig mee van de taart hè?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig die veren in onze challenge kleuren, een erg mooie kaart met leuk bijpassend cadeautje! Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel. En veel plezier met je klas en de taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ontzettend mooi gedaan met de veren, Merit zal blij zijn met haar cadeau, eet smakelijk! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gedaan Colien! De kleuren komen prachtig uit in deze veren. Een lief maar toch stoer kaartje, dat zie ik vaak bij jou! Dankjewel voor je bijdrage aan deze kleuren challenge van DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow gaaf kaartje hoor mooi die veren en dan die prachtige kleuren. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super lief kaartje voor mijn verjaardag, heel erg bedankt!

    Liefs, Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan! Met deze prachtige kleuren trekken de veren echt de aandacht

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi met de veertjes Colien! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien