zaterdag 15 oktober 2022

Herfstkaartje voor de jarige.


Bij De Egel is de lopende challenge een leuke sketch met als thema Herfst. Ik ging ermee aan de slag en gebruikte er de Canadian Fall papiertjes van Marianne Design voor. En daarbij de kalebassen van Marleen in warme kleurtjes.
Vandaag ga ik het trapje op in de keuken, het plafond ontvetten. Dat wordt volgende week geschilderd en die grote klus laten we over aan de vakman. De schilder komt onverwacht veel eerder dan gepland (eigenlijk dachten we aan voorjaar volgend jaar), doordat er een andere klus uitvalt voor hem. Het totale oppervlak is 60 m² en ik heb met plezier de kasten geverfd, ben bezig met de kozijnen maar dat boven het hoofd werken, zie ik niet zitten. Maar het is in goede handen nu! Kan ik weer rustig verder met de kozijnen én de gordijnen, want ja... als alles dan toch een ander kleurtje krijgt....
Challenge;
De Egel - Sketch + thema herfst

 

6 opmerkingen:

  1. Zo.... dat is me nogal een klus! Boven je hoofd werken is dubbel lastig. Hopelijk houd je er geen spierpijn aan over. En 60m2 plafond, zou ik ook aan een professional overlaten!
    Je kaart is trouwens heel mooi! Echt warm met dit papier. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie warme kaart! Oh hemel, dat ontvetten lijkt me een véél zwaardere klus dan schilderen, hoop dat je arm je niet in de steek laat na 60m2🥴, succes!!! Jullie huis wordt wel een paradijsje zó!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful Christmas card, thanks for playing at 52CCT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk en origineel. 
    What a sweetie. I love it.
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, héél mooi, deze kaart.
    Ik doe dat ik niet, boven mijn hoofd werken, word er duizelig van.
    Maar ontvetten is ook een stevige klus....... boven je hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart geworden. Mooi papier heb je gebruikt, ik heb het ook en werk er graag mee. Het eikeltjes papier vind ik lastig, maar dat heb jij goed opgelost zo.
    Heerlijk straks weer genieten van ene fris en opgeknapt huis. Verven is niet echt aan mij besteed, altijd bang dat het niet goed gaat. Gelukkig gebruik ik het wel op kaarten en pimp ik soms wat dingen op, maar dat kan bijna niet mislukken. Dank je wel voor jouw bijdrage aan de herfst/sketch uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien