woensdag 26 oktober 2022

Kleurenkaartenteam: Oranje met nachtblauw.


We zijn alweer toe aan de laatste woensdag van oktober en dat betekent: KKT-dag bij Martina. Nelleke mocht de kleurtjes voor deze maand bepalen, en zij koos voor nachtblauw bij het stevig oranje van vorige maand. 



Ik bedacht me zondag voor vertrek naar Limburg dat ik wel iets mee moest nemen voor dit kaartje. Vorige maand koos ik voor een de kalebassen, typisch herfst en nu voor het lampionplantje. Dus die mal én onderstaand (kerst)blok (moest ik meteen aan denken toen ik 'nachtblauw' zag) gingen mee in de tas. Gisterochtend maakte er dit kaartje van, samen met de tekst. 
Veel meer knutselspullen heb ik niet bij me. Wel nog een extra kerstblok, want morgen is het tijd voor een nieuwe challenge bij 52 Weeks to Christmas en die kaartjes heb ik ook gisteren gemaakt. Maar eerst ga ik een blogrondje doen om te zien wat er verder in oranje met nachtblauw is gemaakt.

22 opmerkingen:

  1. Dit is een combinatie van jou en mijn uitdaging. ( Het papier en de grote tekst ).
    Heel mooi met deze lampionplantjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes hij is leuk geworden, ik heb ook in eerste instantie dit blok in handen gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk !!!
    Deze stans heb ik ook gekocht en (ik dacht) de bijbehorende stempel.....
    Horen dus niet bij elkaar !!!
    Maar wel leuk !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje Colien! En wat knap dat je maar een paar dingen meeneemt op je vakantie en dan toch zulke leuke kaartjes weet te fabriceren. Top hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is heel erg leuk geworden met de oranje ballonnetjes Colien!
    Groetjes en nog veel plezier in Limburg,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee Colien om de lampionplant te gebruiken voor het oranje, ook zo'n typisch herfstplantje, mooi kaartje met de blauwe lucht op de achtergrond. Geniet nog van jullie weekje Zuid Limburg - groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goed idee om dat lampionplantje te gebruiken (ligt hier naast me in een doos) op die mooie achtergrond. Toffe tekst erbij en je hebt een geslaagde kaart! Fijne vakantie.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi deze kaart en de lampionnen net voor deze tijd van het jaar.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ja, dat blok heb ik ook, goeie voor volgende maand, want het nachtblauw gaat nog een keertje mee... Mooie kaart, Colien! En wat hebben jullie zalig weer op vakantie!!
    Geniet er lekker van.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat is een heel geslaagd kaartje geworden en past ook nogeens helemaal bij de tijd van het jaar.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Slim om dit blok mee te nemen! Je kaart is heel mooi. En weet je ook al wat je mee gaat nemen over een dikke week? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, dat is wel een heel gaaf blok zeg, helemaal mijn kleuren. En het lampionplant is ook heel gaaf. Ik zag al dat die van MD is. Die ga ik maar op mijn lijstje zitten, want wat is die leuk. Geniet nog van je vakantie, wat boffen jullie met het mooie weer. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Op de valreep nog wat knutsel spullen mee, gelukkig maar, want dit is wel een heel leuk kaartje.
    Hoe minder je voor handen hebt, hoe meer je uitgedaagd wordt vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart en leuk gedaan met die lampionnen.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi deze lampionnetjes tegen de donkere lucht. Dat papierblok was een goed keus om mee te nemen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een TOEPASSELIJK kaartje voor een jarige die rond deze tijd jarig is. Heel erg MOOI Colien met die lampionnen en alles in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Colien,
    Hoe geslaagd kan een kaart zijn? Als je maar het juiste papier hebt, komt altijd alles goed!
    Meer nacht dan op jouw kaart kan nachtblauw niet zijn hé? Leuk met die (Physalis) lampionnen er bij en de tekst past ook perfect! Ben fan!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dat heb je goed gebruikt, het nachtpapier van de Action, hahahaha ! Die blok heb ik dus niet.... In ieder geval, het werd weer een heel leuk, geslaagd kaartje zo, mooi
    fijn dat je weer van de partij bent deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, wat een leuke kaart voor het KKT, mooie stans met de lampionplant

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat super leuk gedaan met dat leuke papierblokje en je lampionplant.
    Tot het volgende KKT en fijn weekend voor nu!! (geniet nog even van de laatste dagen van je vakantie)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oh, wat een mooie stans dat lampionplantje! Leuk idee voor je KKT-kaart!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien