zaterdag 22 oktober 2022

"Friends in the woods" in de lift.

Goeiemorgen, deze morgen. Weer vroeg dag, want de schilder wilde ook vandaag op tijd aan de slag. Alles is geschuurd en gekit, tijd voor wat grondverf! En dan kan ik mijn liftkaartjes laten zien... Ik zocht leuke stempeltjes van Create a Smile op en startte met het bovenste kaartje met de eekhoorntjes. Daartussen eikeltjes en op de beestjes een gekleurde stip, beiden van Lawn Fawn, net als het tekstje.
Het bleek een leuke techniek, dus daarna volgde deze met de uiltjes. Grappig zijn ze. Helaas knoeide ik wat inkt (Stampin'Up) net boven het bovenste gele uiltje. Ik loste het op door er een vierkant kaartje van te maken. Oftewel er een stuk vanaf te snijden, haha. 


Vervolgens waren de bevers aan de beurt. Daartussen leende ik de muzieknootjes van een Lawn Fawn en ook het tekstje. De blauwe strookjes zijn gemaakt van de binnenkant van de Interpolis enveloppen, zo'n mooi papier. Afgelopen week was het Biesboschproject voor klas 1 op school = werk. Omdat ik nu mentor ben in de bovenbouw heb ik er niet veel mee te maken. Mariken wel, zij is mentor van een eerstejaars klas. Vandaag is ze jarig, dus dit kaartje is voor haar.
Tot slot nog een kaartje met de egeltjes. Ik probeerde hier wat anders uit dan de stippen. Ik stempelde de kleurtjes in eerste instantie met ijskristallen, maar dat bleek geen succes. Dus toch maar weer de stippen eroverheen gestempeld.

Fijn weekend, allemaal!

Challenge;

Lift Challenge - #172


8 opmerkingen:

  1. Zo, goed bezig!!
    Maarliefst 4 kaartjes met dezelfde techniek.
    Haha, ik schrijf steeds dat ik zoveel dp heb en nu ga jij gewoon vertellen dat het dp op jouw kaart eigenlijk de binnenkant van een envelop is.......helppppp, straks ga ik die ook nog bewaren.
    Als het goed is is het goed, mooi dat je de ijskristallen ook geprobeerd hebt, maar als dat niet mooi was heb je er goed aan gedaan om toch de stip weer te Stempelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, jij ben lekker bezig geweest met deze techniek! Erg leuk en een vrolijke boel is het geworden. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé das een leuke kaart
    Oh, this is so cute
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele vrolijke liftkaartjes, het DP kwam me bekend voor, toen ik verder las viel mijn franc . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, wat is hij weer leuk deze lift, he? Morgen mijn 3e kaart, die heb je al gezien..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke serie kaartjes met heel leuke kleuren en stempels! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo jij hebt het hele biesbos erbij gepakt zie ik ha ha. Misschien ter compensatie van het biesbosproject op school? Wij vinden het in ieder geval super leuk om al deze vrolijke kaartjes voorbij te zien komen! Dankjewel voor je bijdrage aan de Lift challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, lekker bezig!! Mooie kleuren vind ik dit. Dat aqua is precies de kleur. Erg leuk allemaal. Ik hou wel van een beestenboel! ;-)
    Leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge Colien!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien