dinsdag 11 oktober 2022

Love.

 

Gisteren was de trouwdag van mijn oudste zusje en zwager. Ik zorgde voor een leuk cadeautje namens de familie in vorm van een herfst-plantenbak voor buiten. Natuurlijk maakte ik ook een kaartje en dat zie je hier. 

Vandaag heb ik mijn doelstellingsgesprek met onze afdelingsleider. De start van een gesprekscyclus. Ik vond de voorbereiding wat onduidelijk, maar ik merk straks wel of ik alles juist heb geïnterpreteerd en goed heb ingevuld. Komt vast goed :)

Challenge;

Creatief met Craft Sensations (op Facebook) - Sketch oktober.

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje in deze kleurtjes voor je zus en zwager. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kleurtjes zijn dit. Mooi kaartje hoor.
    Leuk om namens de familie en mooie herfstbak te geven, zelfgemaakt? Vast wel, jou kennende.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien