zondag 30 oktober 2022

Drie uiltjes.

Zoals ik gisteren al vertelde, maakte ik afgelopen vrijdagavond 3 kaartjes met een uiltje erop. Ik kwam ze tegen in de box waarin ik Halloween- en herfstmaterialen bewaar. Ik vind het altijd leuk om kaartjes te maken volgens een sketch, zo ook bij deze 3.

De kaartjes hebben nog geen bestemming, daarom leek het me handig om 3 heel verschillende tekstjes erop te plakken. 
De uiltjes zijn van hout en ik kocht ze ooit bij de bloemengroothandel. Ik vind het wel grappig dat ze een heel andere uitstraling krijgen, als de oogjes op een andere manier zijn opgeplakt.
Challenges;

Tuesday Morning Sketches - TMS#681



 

14 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk deze kaarten met de uiltjes. EN je hebt er heel leuke sketches voor gebruikt. Inderdaad anders door de oogjes en voorraadkaartjes zijn heel gaaf!
    Ik dacht eerst even dat we een verslag van je vakantie kregen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke serie zo! Komen altijd van pas toch? Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het altijd zo leuk dat je door andere teksten te gebruiken zoveel verschil krijgt in kaartjes.
    Deze zijn super leuk!
    Ik snap wat je bedoelt met Sketches, ik werk ook het liefst met een sketch, dat helpt op weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So cute!! I love the adorable owl and the colorful stripes, such a fun card! Thank you for joining us this week at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je weer heel mooi gemaakt en zulke verschillende kaartjes! Leuk gedaan Colien! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn super leuk !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. All of these are cute owls. Great selection of papers. Thanks for joining Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk trio Colien. Grappig die uiltjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke uiltjes op de mooie kaarten!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. These owls are so cute! So whimsical. What a great buy for these wonderful cards. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. These are all as cute as can be! So glad you joined us this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love these sweet owls! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien