vrijdag 1 maart 2024

Wies geboren.

Dinsdag zagen jullie de kaart en romper die ik namens ons Xininx-team maakte voor de geboorte van Wies. Ook namens mezelf maakte ik zo'n setje en dat zie je in dit bericht. 
De sketch die ik gebruikte voor het kaartje zag je gisteren ook bij één van de kerstkaartjes. Nu in zoet roze met de naam en stickertjes uit de paperset van Eline en Marleen. De bloem is een mal die al heel oud is, maar nog steeds één van mijn favorieten is. 



Het rompertje is in het echt heel donkergrijs, al lijkt het op de foto blauwpaars. Het flexfolie is glittergoud, maar niet overdreven. Geeft een leuk effect op de donkere stof.

Gisteren was een lange en drukke werkdag. Rapporten geschreven, veel voor stages geregeld én volgende week is de CKV (culturele kunstzinnige vorming) voor leerjaar 3 en ik zit dit jaar voor het eerst in de organisatie. Naast de opdrachten in hun boekje krijgen de leerlingen krijgen een toneel-, hiphop- en improvisatievoorstelling te zien, verder gaan ze op excursie naar een galerie en kunsthuis, maken ze een persoonlijk canvas en kijken ze film. Daarop konden ze inschrijven en gisteren heb ik alvast de indeling (met lokalen en docenten) op het raam van de aula geplakt. Barbie is populair, daar zijn zelfs 2 'filmzalen' voor nodig :)

Challenge;


 

6 opmerkingen:

  1. Ik blijf het een super leuk ding vinden, de silhouette camera, wat maak jij er leuke dingen mee.
    Het is een heel lief setje.
    De sketch van de kaart is leuk en vandaag heel anders dan gisteren.
    Wat een stapel maakte jij gisteren trouwens, leuk hoor, restjes kaarten vind ik altijd erg leuk.
    Onze zoon (van 24) is met zijn vriendin zelfs naar de film Barbie geweest, haha, die is echt razend populair.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk dat je geen roze of wit hebt gekozen voor het rompertje en het kaartje is heel erg leuk.
    Fijne dag engroetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk !!!!!
    Rompertje super leuk !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke romper! En je kaartje is heerlijk roze! (dat jij dat in voorraad hebt!!🤗)
    Ik ga zo nog even bij de andere romper kijken, heb ik denk ik gemist...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super toffe kaart. Helemaal leuk. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Great card, love it. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartje heb je met de schets gemaakt en wat een leuk rompertje
    Leuk dat je mee doet bij CSG
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien