zaterdag 6 april 2024

3 x HOERA.

Onze receptioniste op school = werk was afgelopen woensdag jarig. Ze is fan van mijn kaartjes, dus op haar 60e verjaardag wilde ik haar verrassen met iets leuks. Het werd een kaartje in haar lievelingskleurtjes en ze was er erg blij mee.
Bij het maken was ik een beetje aan het stoeien en schuiven met de kleurencombinatie, waardoor ik letters overhield. Die heb ik opgemaakt en zo ontstonden nog 2 kaartjes voor de voorraad. De bloemetjes komen uit een set van Avec (Action) en tot slot plakte ik nog wat dots.
De personeelsdag was bijzonder, het was meer een studiedag. Tot 16.45 waren er diverse activiteiten in het kader van teambuilding. Da's op zich geen probleem, altijd goed om elkaar én jezelf goed te leren kennen, maar dan beter op een studiedag. Ik had een leuk uitje verwacht, maar helaas. Gelukkig was er na afloop tijd voor een stadswandeling door Zaltbommel en het diner bestond uit allerlei heerlijke verrassende street-food hapjes. Maakte het nog een beetje goed ;)

Challenges;

Girlz Creative Crafts - Grote letters

AAA Colourful - Colourboard #2


 

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke hoera kaarten in deze mooie kleuren combi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt leuk !!!!
    Ook om te maken !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten. Echt super tof. Hele gave kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a lovely birthday/ hooray card, and fab use of the colours on the colourboard! Thank you for sharing and playing along with us at AAA Colourful, hope you'll join us in future challenges too. Take care, keep crafting and stay colourful!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stunning card. Well done Thanks for entering you card at Girlz Creative Crafts
    Geweldig toffee kaart Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Crafts
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien