maandag 1 april 2024

"1 april, kikker in je bil" op het 4 Season blog.

2e Paasdag vandaag, maar ook de eerste maandag van de maand deze 1e april. Een prima datum om de nieuwe challenge op het 4 Season blog te starten met het thema: "1 April, kikker in je bil!". 



De hele maand mag je creaties inzenden met daarop één of meerdere kikkers. Ik haalde de stempeltjes van Lawn Fawn tevoorschijn. Ik kleurde de afdrukjes in met alcoholmarkers en maakte deze slimline kaart.

 
De basis is een mal van Avec. Er zitten ook paddenstoelen bij, maar die heb ik weggelaten. Ik vond de bladeren wel passend bij de kikkers. Het onderste gedeelte stanste ik uit blauw cardstock, zodat de springende kikker een flinke plons kan maken.
Doe je mee met onze kikker-challenge? Dat kan t/m vrijdag 3 mei. Bedankt voor je bezoekje hier en geniet van de dag!

Challenge;

Allsort Challenges - Anything goes


5 opmerkingen:

  1. Een heel vrolijke kaart, erg leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge! Hahaha...ik ga zeker meedoen. Veel te leuk. Je voorbeeld is ook zo geinig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super card, I love the cute little scene you've created. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a fun and colourful card, many thanks for joining us at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien