maandag 29 april 2024

Cupcake.

Vorige week kwamen Els en Nelly een middagje knutselen en had ik verschillende malletjes klaargelegd. Waaronder deze: Cupcakes byMarleen. Het blijft er eentje die handig inzetbaar is, dus ik had er een heel stel gestanst. De dames hadden andere plannen, maar ik heb er in ieder geval eentje gebruikt op dit kaartje. Lente-papiertjes eronder, tekstje erbij en klaar.

Rolf en ik vertrekken zo met de honden naar Zuid-Limburg voor ons jaarlijkse (mid)weekje in Wijlre. We verblijven weer in Stoomzicht en kijken er al een tijdje naar uit. We voelen ons daar echt thuis!

Challenge;

Freshly Made Sketches - FMS 633



6 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart met deze mooie cupcake. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met de leuke cupcake. Heel mooi gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje met de heerlijke cupcake Colien!
    Veel plezier in Limburg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart!! Een cupcake is altijd goed.
    Fijne week in Limburg!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A delightful birthday treat! Sweet as can be! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat lekker weer naar Wijlre. Geniet ervan! En je kaart is superleuk, mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien