zaterdag 13 april 2024

Madeliefjes.

 

Er staan veel jarige op de kalender in april, dus ben ik gisteravond begonnen aan een reeks felicitatiekaartjes. Rolf ging 's middags al richting Limburg, mocht daar een nachtje slapen bij een kennis en fietst vandaag de Amstel Gold Race. Toen ik uit school = werk kwam, ben ik lekker met de honden in het zonnetje gaan lopen en kon ik aan de knutseltafel duiken. De gehele tafel lag nog vol, want ik was in de fröbel-mood ;)

Het bovenste kaartje is volgens een sketch, maar in eerste instantie maakte ik een te grote cirkel. Die mocht dan op dit tweede kaartje en zo had ik meteen een extra kaartje. De madeliefjes zijn schattig en hebben een mooi formaatje.
Ik heb nog veel meer ideetjes om te knutselen, maar wil vandaag ook nog wat andere dingen doen. Maar de blogberichtjes voor morgen en overmorgen staan al ingepland, die dagen zijn gereserveerd voor de reminders bij Knutsels en Kadootjes en het 4 Season blog. Kom gerust langs en fijn weekend!

Challenges;

Color Throwdown - ctd788

Freshly Made Sketches - FMS 631



6 opmerkingen:

  1. Both of these are fantastic. Love the bold colors and those pretty daisies. So glad to see you this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the cheerful colors with the sweet daisy - and how fun that you have two of them to use! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Colien,
    Wat een leuke kleurtjes. Echt een mooie vrolijke kaart. Tof gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great duo of super happy cards, those bright colors are so cheery! Thanks for joining us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your vibrant colors on this beautiful card! Thanks for joining us at CTD!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien