dinsdag 23 april 2024

Narcissen.

 

 

Gisteren liet ik je de kaart voor mijn jarige moeder zien. In eerste instantie had ik Narcissen in de tobbe willen zetten, maar ik vond ze te groot. Ik heb ze daarom op de 2 kaartjes geplakt die ik vandaag hier plaats. Tekstje van Nobody-Else op de Paperseal van Marianne Design.
En op dit tweede kaartje een voorjaarsstickertje. Steekt mooi af bij de gele achtergrond.
Morgen is de laatste woensdag van de maand, dat betekent dat het Kleurenkaartenteam centraal staat. Graag tot dan!

Challenge;

CAS on Friday - Spring

2 opmerkingen:

  1. Hey colien,
    Wat een leuke kaarten. Heerlijk vrolijk en voorjaar.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm sure you mother loved her card! This is such a lovely spring card, and the die is beautiful. We're so glad you shared this beauty with us at CAS on Friday, we look forward to seeing more of your work in out galleries! Hugs!
    Kristin CAS on Friday DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien