maandag 8 april 2024

Kameleon.

Leon was jarig en vandaag laat ik het kaartje zien wat ik voor hem maakte. Je ziet één van de nieuwe Collectables mallen van Marianne Design: Eline's kameleon. Zittend op een tak is het een mooi beestje. En past zich makkelijk aan aan de kleur van het achtergrondpapier ;) Er kwamen wel weer net iets teveel leuke materialen uit en ik heb me niet kunnen beheersen. Volgende maand weer...., het zou verboden moeten worden, haha.

Challenge;

Freshly Made Sketches - FMS 630




9 opmerkingen:

  1. Hij is leuk, een heel mooie kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Wat leuk gedaan zeg. Heel erg mooi. De kleuren zijn erg tof.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig, mooie kleurtjes en het is een mooi beestje die kameleon.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kameleon en een mooie kleurencombinatie.
    Fijne avond en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Past goed, de kameleon die qua kleur hetzelfde is als het dp.
    Haha, die opmerking, "het zou verboden moeten worden"🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous card! These die-cuts are just adorable! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh he is so cute! And I adore your colors! Thank you for playing in my sketch this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een tof idee voor een nieuw diertje, een kameleon. Orgineel en eender welke kleur kan! Toffe kaart x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien