woensdag 3 april 2024

Tony, vandaag is jouw feestje.

 

Afgelopen zaterdag was onze zwager Tony jarig en voor hem maakte ik dit kaartje. Dankzij de leuke Tony (chocolonely) stempeltjes van CarlijnDesign is het makkelijk om een persoonlijk kaartje te maken. Het werd een simpel kaartje met washi tape op de achtergrond, wat sterretjes uit leer gestanst en de tekst van Creative Craftlab (Studiolight). Voor de naam gebruikte ik embossingpoeder, mooi op kleur, en de heattool. 

Challenge;

Sketch Saturday - #747


5 opmerkingen:

  1. Dat heb je weer heel mooi verwerkt, die sketch.
    Leuk dat hij Tony heet en jij die set hebt van Tony Chocolony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een hele leuke mannen kaart gemaakt voor Tony. Als ik die naam zie of hoor denk jij altijd aan Tony Curtis. Dat vind ik vroeger de knapste man van de wereld. 🤭😂😂
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Colien,
    Wat heb je dat mooi gedaan. Leuk met die stempel. Een echte mooie mannenkaart.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een leuke, stoere kaart heb je gemaakt
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat gaaf is dit! Zo'n leuke sketch, echt iets voor een man!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien