zondag 14 april 2024

Reminder 'Doorkijkje' bij Knutsels en Kadootjes.

Nog t/m vrijdag 26 april kun je (2x) meedoen met de lopende challenge bij Knutsels en Kadootjes. Tot die tijd kun je een doorkijk-kaartje inzenden en we zien al heel veel mooie en leuke creaties. Voor de reminder koos ik voor de box-card mal van Marianne Design en plaatjes uit een knipvel van CraftEmotions. Op de achtergrond een Craftables-tekstmal.
Op het K en K blog zie je nog meer reminderkaartjes voor deze uitdaging, neem gerust een kijkje en doe inspiratie op.

Esther en ik gaan zo richting Nijkerk. Eindelijk komt het er weer een keertje van om naar de Art Specially te gaan, dat is lang geleden en ik heb er zin in! Fijne zondag!

 

Challenge:

De Egel - Doorkijkkaart met blauw.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met de doorkijkje!! Geniet van Nijkerk. Je gaat vast van allerlei leuks zien.
    Fijne dag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf gedaan Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje, gezelligheid troef daar in het gras, zou er een feestje zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Colien, lekker fris en fleurig. Makkelijk als je een stans hebt, heb je gelijk de goede maat. Ik kocht op de beurs een theater box kaart van SL, maar moet er nog aan beginnen. Dat zal een andere keer gebeuren denk ik, als we terug zijn van een week weg. Dank je wel voor jou bijdrage aan de blauwe doorkijkkaart challenge van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien