maandag 15 april 2024

Reminder Kikkerkaart op het 4 Season blog.

Nog t/m vrijdag 26 april kun je meedoen met onze "1 april, kikker in je bil"-challenge op het 4 Season blog. Er zijn al een paar leuke kikker-inzendingen, maar minder dan we gewend zijn. Vandaag laten Nelly, Daan en ik, maar ook nog een aantal gastdesigners, een reminderkaartje zien.

Net als bij mijn eerste kaartje (op 1 april) heb ik de kikkertjes van Lawn Fawn verwerkt op een kaartje. Toen was het een felicitatiekaartje, nu een opkikker. Met vrolijke designpapiertjes hoop ik zo iemand op te vrolijken. Doe gerust (nog een keer) mee, want er mogen nog wel wat inzendingen bij. We zijn benieuwd naar je kikker-creaties. 

Gisteren een hele toffe dag gehad op de Art Specially. Veel leuke materialen, technieken en mensen gezien en natuurlijk nieuwe spulletjes aangeschaft.

Challenge;

 

5 opmerkingen:

  1. leuke kaart ! mooi gemaakt
    nu met je nieuwe spulletjes kan je weer lekker aan de slag, ben benieuwd wat het wordt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel vrolijke opkikker, die zullen hun werk wel doen.
    Zo te zien en lezen heb je een geslaagde dag gehad op de beurs, nu lekker nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij kan weer even vooruit! Wat een leuke spullen heb je gekocht. En heb je nog bekenden gezien?
    Je opkikkerkaart is super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooooooo, veel leuks gekocht hoor🥳
    En leuke kaart, die je kaart zien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt met deze schets
    Leuk dat je meedoet bij creative sketchy girls
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien