vrijdag 26 april 2024

Verlof.

Vorige week vrijdag was de laatste werkdag voor de meivakantie. Voor collega Suzanne duurt de vrije tijd wat langer, want ze ging met zwangerschapsverlof. Eind mei verwacht ze haar 2e zoontje. Suzanne geeft, net als ik, Kunst en Cultuur, maar is thuis ook vaak creatief met schilderen. En heeft een kat, dus 1 + 1 = 2 voor dit kaartje. Ik had er een verfrissend gezichtsmaskertje bij gedaan, zo kan ze lekker gaan genieten.


De reünie was erg geslaagd. Samen met mijn zussen/zusjes Joanne en Willy ging ik erheen. Bij binnenkomst kreeg je een sticker met naam en geboortejaar en er was een indeling gemaakt voor een aantal jaren per lokaal. Ik ben 6 en 8 jaar ouder, dus ging rechtsaf,ons pa was er ook, die mocht nog een stukje verder door de gang naar zijn leeftijdsgenoten. In de kleine gymzaal kon je een foto laten maken met de klas, maar we vonden het ook wel leuk om met z'n drietjes op de foto te gaan. Netjes, net als vroeger, op leeftijd op een rijtje. Alleen niet met dezelfde jurkjes aan net als toen, haha. 

Ook ging ik nog op de foto met Erica en Brenda, waarmee ik 6 jaar lagere school én 4 jaar middelbare school in de klas heb gezeten. We 'spreken' elkaar regelmatig op de app en 1 x per jaar gaan we iets leuks doen met elkaar. 

Vanmiddag komen Els en Nelly fröbelen, dus ik ga even wat lekkers bakken en iets te knutselen voorbereiden. Fijne dag!

Challenge;

Try a sketch on Tuesday - TSOT645


 

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk die foto's met je zusjes en klasgenoten. Ik vind dat jij er altijd zo hip en jong uit ziet en met veel stijl!
    Je creatieve poezenkaart is tof!
    Zag ook de mooie bloemenkaart voor je mama en de VELE Knutselspullen. Fijne meivakantie! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Wat een mooie kaart maakte je. Echt tof gedaan zeg. Echt prachtig.
    Leuk om die foto's te zien, ziet er gezellig uit.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart heb je gemaakt en shining fotoos
    Bedankt voor je leuke Lente kaart voor mijn verjaardag
    Groetjes en n fijne meivakantie..... Doei Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie toepasselijke kaart voor je collega, en ook lekker frisse heldere kleuren. En wat een leuke foto met je zussen terug in de schoolbanken.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a cute little cat and I love the colourful background. Thanks for sharing with us at TSOT :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, my sweetness, so darling! Thanks so much for playing with us at TSOT!
    -- Dalis

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Collien, You can enter this card into the Kat Scrappiness Blog challenge (you can enter as many card as you want, but it closes in 2 days): http://katscrappinessblog.com/cook-up-a-card-recipe-challenge/

    -- Dalis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So cute and love how the background depicts the paint strokes... just decorating the background for a party. Adorable and fun interpretation of sketch. Thanks for sharing with us at TSOT.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. That kitty is super cute. Love your interpretation of the sketch. Thanks for joining us at Try A Sketch on Tuesday.

    sue n.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien