dinsdag 2 april 2024

"You are sublime" stempeltjes.

 

Eerste Paasdag had ik eindelijk wat meer tijd om te fröbelen en maakte ik o.a. deze 2 kaartjes. Een tijdje geleden had ik de 'You are sublime'  stempelafdrukjes van Lawn Fawn ingekleurd met alcoholmarkers, maar er nog niks mee gedaan. Toen ik de kikkertjes (van het kaartje van gisteren) opzocht, kwam ik deze diepzee-figuurtjes weer tegen. Ik hoefde ze alleen maar uit te knippen, wat te rangschikken en op te plakken.
Beide kaartjes zijn naar aanleiding van dezelfde sketch en de achtergrondpapiertjes komen uit een Craft Sensations blok. De tekstjes zijn van verschillende Lawn Fawn stempel-sets.
Na een heerlijk lang weekend is het weer tijd om naar school = werk te gaan. Vandaag weer creatieve bloem- en beeldende vorming lessen in de agenda, leuk! 

Challenge;

Sweet Sketch Wednesday - Sketch #273


6 opmerkingen:

  1. Dan is zo'n kaartje zo klaar, als je al gekleurde afdrukjes hebt liggen.
    Ze zijn heel leuk en vrolijk met de felle kleurtjes erbij.
    Werk ze maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 vrolijke kaartjes net als je kikkers die in het water plonsen, de kaart van gisteren.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love these Colien, such super fun cards and a lovely take on the sketch. Thank you for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2, your support means so much.
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, deze sketch ligt ook hier nog te wachten op een goed idee! Jouw kaartjes zijn superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaartjes zijn het geworden.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Two very cute cards Colien, and a perfect take on my sketch. Love these images and colours. Great little masculine cards as well. Great cards and thanks so much for sharing them with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien