woensdag 17 april 2024

Jarige tantes.

Deze maand zijn er 2 tantes jarig en voor beide maakte ik gezellige voorjaarskaartjes. Ik gebruikte er plaatjes uit een knipvel van Marianne Design voor in combinatie met vrolijke papiertjes uit verschillende blokken van Craft Sensations. Het kaartje hierboven is voor tante Marijke, die hieronder ging naar tante Jopie.
Beiden zijn naar aanleiding van de sketch bij Cheerful Sketches, de tekstjes zijn van Nobody-Else. 
Vandaag heb ik sinds lange tijd weer een (redelijk) vrije woensdag. Omdat ik dit schooljaar een uitbreiding op mijn jaartaak heb, gebeurd dat niet vaak. Het is nu best lekker weer, dus ik start de dag met een wandeling. Even de spieren losgooien na de 2 pittige sportlessen van maandag- en gisteravond. Vanmiddag naar de nagelstyliste (twijfel nog steeds welk kleurtje het deze keer moet gaan worden) en natuurlijk kerstkaart(s) maken. Mocht het droog blijven, kan ik ook nog wat in de tuin werken. Je moet zo'n vrije dag natuurlijk wel goed vullen, haha.

Challenges;

Kaartjes Inspiratie Challenge - Vleugels

Creaties Suzan (op Facebook) - Vogels

Cheerful Sketches - April challenge


 

10 opmerkingen:

  1. Je tantes boffen maar heel erg vrolijk papier en leuke plaatjes groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige vrolijke kaarten voor je tantes!
    Geniet ze van je vrije woensdag!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn twee vrolijke kaartjes geworden voor de tantes! en mooi de sketch gebruikt! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie uitwerkingen van de schets !!!
    Lekker fleurig !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee erg vrolijke kaartjes Colien. Daar wordt je toch blij van. Fijne avond en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke kleuren! En met je dag kunnen doen wat je wou? X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En hij is weer voorbij. Alle plannen kunnen uitvoeren?
    Je kaarten zijn lekker vrolijk. Zouden mijn tantes leuk vinden....die vallen vast in de smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zul jij je tantes blij maken met zulke mooie kaarten.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit zijn twee heerlijke vrolijke kaarten! Ja herken zo dagje vullen wel. Heerlijk soms. En een keuze kunnen maken voor je nagels...ik weet het meestal wel maar als ik daar aan tafel zit dan zie ik ineens zoveel en dan ga ik twijfelen.
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien