vrijdag 19 april 2024

Kleurrijke dag.

Vandaag de laatste werkdag voordat de (vroege) meivakantie start. Er staan nog 4 stagebezoeken gepland, maar eerst nog een les in mijn mentorklas. Daar hebben we vandaag weer een jarige, haar kaartje zie je binnenkort. Maar eerst wilde ik je dit kleurrijke kaartje laten zien. De markers (het malletje) lagen al een tijdje klaar en voor deze kleurenuitdaging vond ik ze wel van toepassing. Het is een mini-slimline kaartje geworden.

Vanavond is er een benefiet in Xinix tbv Alpe d'HuZes met optredens van 2 lokale bands. Tussendoor mag Rolf zijn praatje weer houden en is er een loterij. Hopelijk levert het weer een mooi bedrag op voor het goede doel.

Challenge;

The Paper Players - PP685

 

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk die kleuren !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a fun card Colien - those coloured markers really pack a punch! I love the way you carried the design and colours through to your card base and sentiment decoration too - so fun! Thanks for sharing with us over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat heeft vast wel weer veel opgeleverd. En je kleurrijke kaart is erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty, Colien! Wow! Thanks so much for sharing with us at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien