vrijdag 28 juni 2024

Beterschap!

Onze buurman, bijna 80 jaar, lag in het ziekenhuis met longontsteking. Inmiddels is hij weer thuis en aan het herstellen. Om hem beterschap te wensen, maakte ik dit kaartje met de leuke papiertjes en bijtjes uit een Dutch Doobadoo pakket. 
Ik deed er een puzzelboekje bij, daar was hij blij mee. Hopelijk knapt hij snel op, want zijn longen blijven kwetsbaar. 

De workshop crêpepapieren bloemen maken' was erg leuk gisteren. Hierboven zie je de resultaten van 4 leerlingen. Ik ben vergeten om nog meer foto's te maken, helaas. Gisteravond een heerlijk etentje gehad in Breda met collega's vanwege het afscheid van Tien. Helaas is zij volledig arbeidsongeschikt verklaard vanwege long Covid en gisteren was haar afscheid, heel sneu. Maar wel een fijne, waardevolle avond gehad. 

Vandaag de allerlaatste dag van dit schooljaar met leerlingen. Traditiegetrouw sluiten we af met een dag vol sport en activiteiten bij Team Biesbosch. Dus boogschieten, survival, touwklimmen, kanovaren, etc. op het programma vandaag...

Challenge:


2 opmerkingen:

  1. Oh my, how cute, love the bee theme and scene you created with our sketch. Adorable. Thanks for sharing with us at TSOT.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf kaartje! Leuk om een puzzelboekje erbij te doen. En die bloemen zien er super uit. Ik hoop dat je een leuke laatste dag had met de leerlingen. Volgende week afronden en dan vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien